iPhone 4

Innan sommarlovet har börjat så är det jag som sitter med en iphone 4 vit! Det roligaste med dom är att man kan pimpa dom precis hur man vill med en massa olika skal:) Jag ska ha ett jag hittade i 3 butiken, så sjuuukt fint!! Är helt taggad på en för i hela mitt liv har jag haft bara skitmobiler som jag tröttnar på efter två veckor typ.. Och stick alla ni som säger den är ful i vit för den är riktigt fin:D
-
Jag hatar att tröttna på saker efter bara några dagar, bl.a tröttnar jag på utseendet och därför ska jag klicka hem flera skal, dessa tex
Okej..insåg precis att jag har gjort ett helt inlägg om en mobiltelefon men bara för att det är jag så är det OK;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0