Jag är grym!

Var ute och sprang precis i 25 minuter (minus 3 minuter när jag stannade för att ta denna bilden!)
Jag har redan träningsvärk så jag vågar knappt vakna upp imorgon för DÅ kommer jag känna smärta, usch.. Men jag har kommit på mig själv med att älska att springa!! Med eller utan musik i öronen så vandrar tankarna och det hjälper framförallt när man är sur, arg eller ledsen. Man liksom springer iväg från problemen och när man är hemma igen så är man så jävla bra humör och är alltid sugen på något gott men nyttigt! Känns som ett bra slut på skolveckan. :)
-
Annars då? Jo det är bra, jobbade efter skolan och somsagt var jag ute och sprang innan, duschade och var klar för en kvart sen så nu sitter jag i sängen och njuter av en riktigt god manngryngröt! Puss ♥
Såhär såg halva mitt fräscha huvud ut efter jag kommit hem. Var faktiskt tvungen att klippa halva bilden för jag hade världens peddosmile och var half naked eftersom det var duschen nästa! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0