Sjukt kul!

Börjar med att skriva om i fredags, Då var jag, moa och sara hemma hos mig, vi solade och sånt först, sen ville vi det skulle hända något kul men det gjorde det icke så vi kollade på skräckfilm och tjockade oss. Grymt gott! Och filmen var något av det läskigaste jag har kollat på, jag låg under täcket och grät medans moa dog av flabb och sara filmade in allt. Hahaha!
-
Igår jobbade jag och Moa och sen gick jag och Sara till solariumet när moa åkte hem. (utegångsförbjud suger!!) Sen träffade vi Simon och gick hem till mig, åt lite, sen duschade vi och fixade oss och tog bussen till emily. Och på bussen hände det sjukaste?!?! Det va fulla tonåringar, i ungefär 17-18-årsåldern, dom hade druckit och dom skrek som fan. Visst det var över gränsen men det gubben gjorde på dom var fan inte rätt.. När vi skulle hoppa av bussen ser vi att han står där framme, tar tag i två tjejers hår och RIKTIGT SLÅR deras huvud ihopa?! Det var så galet sjukt så man blev fan arg och ledsen! Han har absolut ingen rätt till att göra så!! Gubbjävel!
När vi kom till Emily så var det fett kul iaf. :) Jag dansade galet mycket, Love it!! Jag och felicia skulle bada och hann ta av mig mobilen och mina tröjor sen blev jag iputtad med jeans på. Och skulle hem kort därefter.. Victor cyklade och jag sprang, jag hade bh, string, en tubtopp ner över röven och en tjocktröja..snacka om att jag frös? När vi kom till Albin så låg jag och Casper och lyssna på deppmusik och slogs. Aaaa sen somnade vi typ klockan fem och jag gick hem klockan åtta imorse. Sov sammanlagt två timmar!
-
När jag kom hem imorse duschade jag och sen somnade jag, vaknade till av några sms och svarade sen somnade jag om och vaknade till sist av att Casper skrev kom ut så kom in precis från att va nere och träffade han och albin.
snart kommer moa och så ska vi jobba..:( Måste plugga också.. pust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0