Sjukt seg dag

Känns som att jag kommer börja alla mina inlägg med ''jag skriver ett snabbt inlägg om igår'', ''jag orkar inte skriva men...''. Det är så det är, jag pallar inte skriva, jag har inget att skriva?! Det händer inte så mycket ju, men jag och Moa jobbade igår, sen drog vi till Linné och träffade Zara och Emelie men vi cyklade hem snabbt för det va svinkallt, tog på mig uggs, halsduk och hela köret.. När vi var väl påklädda cyklade vi till Limhamn och köpte godis, chips, choklad och ja, nästan hela hemmakväll köpte vi;) Vi gick hem ganska tidigt igår för det va fett tråkigt ute.
Vid tolv tiden kom Victor hit så vi tre softade film och han cyklade hem klockan ett. Då somnade jag och Moa.
.
Idag jobbade vi till halv fyra och sen har vi inte gjort något vettigt. Nu ska jag kolla på Eva & Adam LOVE!!
(Valborgbild). Känner mig allmänt ful, tråkig och seg idag, usch. Skola imorgon. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0