Skönhetssömn

Godmorgon godmiddag godkväll..? Vet inte vad jag ska säga... Iaf! Idag har jag varit ovanligt trött, kom knappt upp imorse och jag fick nog hota mig själv med något när jag halvsov, jag har absolut inget minne av att jag gick upp ur sängen men tydligen gjorde jag det på något sätt! jag har inte varit seg i skolan heller. Satt kvar vid läktaren och snackade med Felicia och Sediq hahaha..sen gick jag och moa till cellos och käkade en glass. B.e.r.o.e.n.d.e.. not good:( Sen gick vi till willys och köpte bullar och dricka. När jag kom hem gjorde jag all läxa och åt sen däckade jag och sov minst två timmar. Var helt jävla borta, när mamma väckte mig och jag öppnade ögonen så såg jag tre-dubbelt?! Och jag hörde att jag fick sms så jag drömde något fucked på fem minuter och kommer inte ihåg vad, sen hörde jag när anna och pappa lagade mat och pappa satt i soffan bredvid mig när jag sov så varje gång han sa något satte jag mig rakt upp i soffan.. Sjukt märkligt och läskigt men såhär trött har jag varit idag!. Gick in en snabbis i duschen efter maten med levande ljus och testade mitt nya schampo jag vann igår haha:D Nu ska jag kolla på film och se om jag kan sova! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0