Stay strong

..Cause in the end you will never end up alone!

Har faktiskt inte hänt något speciellt under dagarna jag inte har skrivit.. Träffade johannes och eric i söndags, och fy fan vilket väder det var  då, åskade o blixtrade & regnade som fasen. Sen följde alla med mig hem och vi kollade på film och snackade. Följde sen moa till bussen och gick hem och kollade på film.
Igår (måndag) träffade jag Johannes efter skolan, vi pluggade och sen träffade jag Casper och Albin på cellos.
Idag kom Johannes till cellos sen gick vi hem till mig, pluggade lite och satte på en film. Sen drog vi oss till cellos igen och hade lite glasskrig... hehe. sen gick vi till limhamn med moa och när dom hade åkt hem gick jag upp och duschade bort all glass sen satt jag i en timme och pluggade SO bajs med mamma! Grymt faktiskt.
Nu ska jag sätta på musik och sova. Ha det gitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0