Tillbaka


Det absolut mest dåliga med att ta bloggpaus är att jag glömmer vad jag gör på dagarna.. Men jag tror det va såhär att i fredags så shoppade jag och moa. Kan visa en annan dag. Vad fan gjorde vi på kvällen..? Just det, Alice kom till stan, och shoppade med oss, sen tog vi bussen till mig, fixade oss och sen tog vi taxi till Emma som hade fest men vi fick inte komma in så vi åkte vidare med taxi till Eric, kom hem till alice runt två och sen gick vi ut och jag pratade med johannes sen sov jag hos honom.
På lördagen åkte jag till limhamn och mötte upp moa, hämtade ut vår lön och åkte till stan & fikade med min mamma, hennes mamma och hennes mammas kompis (Har absolut ingen aning om hur man skriver hennes namn), sedan gick jag och moa runt i stan lite, HITTADE VÄRLDENS SNYGGASTE JACKA PÅ ZARA, men tvekade ändå lite, mamma betalar hälften så 400 för mig är inte så mycket för en jacka. Köpte en tröja och ett par röda shorts också.
-
Det var meningen att vi skulle på bio på kvällen men det blev inte så, Eric, johannes, matilda, alice, jag och moa va här och sen drog vi ut vid ett men det var tråkigt bara på väg till "festen" så jag och Johannes tog bussen tillbaka till mig och somnade. Idag har vi tagit det lugnt, kollat på Eva & Adam och myst. ♥
Mors dag idag så mamma har gjort äpplepaj ;) SES?!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0