Syster yster

Jag tänker ofta tillbaka i tiden, på alla gamla saker
och jag får ofta flashbacks från the old time,
så säger vi nu, tänk fem år från nu när vi sitter och
säger samma sak om tiden som är nu. Men att sitta
och kolla på när min syster badade i vårt badkar och
gjorde frisyrer med schampoo i håret gör mig
galen, eller när vi var mindre och hittade hennes
väska med gammal picnick i och det låg MASKAR i den
som hon hällde ut i badkaret och dränkte dom, samtidigt
sa hon till mig "berätta inte för mamma!". Det gjorde jag
inte heller. Jag och min syster har alltid varit tighta,
vi har varit systrar och bästa vänner.
Jag kan sitta och skriva ett par tusen minnen och lite till
men jag kan hålla dom för mig själv och med min syster.
Fan vad jag älskar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0