2011-09-07 23:23

Klockan är 23:23, önska er något! Mina ögonlock börjar kännas väldigt tunga… Jag skriver fel hela tiden, kan inte stava längre. Något som är för hemskt är.......jag ska till tandis imorgon, på tandställnings-visning. Fyyy! Jag vill verkligen inte, jag fruktar det enormt mycket. Men vill man vara fin får man lida pin! Visst ja, jag skulle skriva om en sak idag som är super! Blutsaft, men det tar vi imorgon! :)
Skulle skriva någonting mer men jag är för trött för att koma ihåg..
Letade efter en bra bild där man ser mina tänder, en som jag aldrig har visat innan och istället hittade jag den här......

Så läskigt klockren bild! Självklart är Moa super seriös medans jag står i bakgrunden och gör näsborrarna!! Extrem bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0