Förlåt förlåt förlåt...

..till mig själv! Även om det bara är ett litet antal som läser min blogg så gör jag det för min skull, resten är upp till er att läsa eller inte!!
.
Men ja hejsaaaan, (på mig själv ;)) Nej helt ärligt.. Nu ska jag va seriös :) Jag och Sara pluggade hos mig igår. det gick verkligen bättre än jag trodde, haha! Sen åkte vi upp till stan och käkade och sen var det då den här bion... Vi har läst boken på Svenskan i skolan och man ville bara avlida när man satt med den fula, jobbiga boken i handen. Men filmen...... Fy fan.. Det var något av det finaste jag har sett. Jag grät inte så mycket för jag kände mig helt dum typ. Men jag satt och TRYCKTE tillbaka tårarna och jag bara satt och tänkte på min syster, Never wanna lose ya!♥

Alltså själva filmen var grovt efterbliven men tanken bakom den var så fin!!
Något annat som också är fint är mina vänner och dom ska jag träffa nu, Moa & Sara. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0