Kissie VS Paow VS Elin?

Jag läser in ofta Kissies blogg, det händer kanske en gång i månaden. Ja, det spelar ingen roll egentligen. Men jag har suttit och läst 12 sidor nu och jag fattar inte vad hon tänker på. Hur många är det inte som läser hennes blogg? Tusentals tjejer, 12+ sitter och tokläser och klassar henne som deras idol och allt vad det nu är. Dom ger henne självförtroende, pengar och en massa annat, vad ger hon dom? Underviktiga kroppar som kan leda till döden. Jag vet själv hur grovt jag pratar nu men är det inte så?
Titta på den här bilden: 
Det är dels redigering och dels äkta. Men ändå. Hon uppmuntrar folk till att banta. Hon äter barnmat hit och dit, säger att godis förstör kroppen (vilket iförsig är sant), men det är sånt här som får folk att må dåligt över sig själv. Jag tycker det är hemskt, riktigt jävla hemskt tycker jag det är. Faktiskt.. Om hon nu är en stor förebild och vill vara en kan hon ju börja med att va en BRA sådan!
Jämför sen med Paows kropp:
Wawawiwaaaa, vilken pangbrud rent ut sagt! Jag hade verkligen kunnat göra vad som helst för denna kroppen! Gör mig taggad på att träna och sen kunna äta skit ändå! Det är ju nästan det jag lever för. Och vadå? Jag är 15 år. Jag FÅR äta skräpmat hur som helst, jag borde inte. Men jag kan.
Var nöjd med dig själv för du kommer aldrig någonsin kunna bli någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0